| Номер аукціону | BSD001-UA-20251104-98652 |
| Ідентифікатор | 690a3e091351ae177786ad53 |
| Дата публікації | 04.11.2025 19:55 |
| Останні зміни | 04.11.2025 19:55 |
| Статус аукціону | Прийняття заяв на участь |
|
Питання
0
|
Відміни
0
|
|
Стартова ціна лота
395 680.00
грн.
(з ПДВ)
На фінальну суму не нараховується ПДВ
|
|
|
Розмір кроку аукціону
|
3 956.80
грн. (1 %)
|
|
Гарантійний внесок
|
19 784.00
грн. (5 %)
|
|
Реєстраційний внесок
|
510.00
грн.
|
| Розмір винагороди оператора | |
| Лоти виставляються | 1 Лот виставляється вперше |
| Номер лота | 1 |
| Тип процедури | Аукціон голландського типу (Продаж) |
| Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта | Комунальне підприємство «Комбінат харчування учнів» : 32300, м. Кам’янець-Подільський, адреса вул. Ярослава Мудрого, 109 |
|
Додаткові відомості
Покупець здійснює 100% попередню оплату за партію Товару з урахуванням ПДВ протягом 1 (одного) банківського дня з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури. - довідка в довільній формі, на своєму бланку за підписом директора/керівника контрагента та головного бухгалтера (якщо він передбачений на підприємстві), в якій потрібно вказати свої реквізити, а саме: юридичну адресу та фактичне місце знаходження, номери телефонів, розрахункові рахунки, а також копії наступних документів (засвідчені підписом та надписом – «Згідно з оригіналом» директора/керівника або уповноваженої особи контрагента та відбитком печатки контрагента, із зазначенням дати засвідчення посади та ПІБ); - копії сторінок Статуту, а саме: титульну та останню сторінки, сторінку на якій зазначено юридичну адресу, сторінку з повним найменуванням, сторінку з повноваженням директора/керівника, сторінку з інформацією про всіх учасників, сторінку з повноваженнями вищого органу управління на підприємстві; У разі наявності у підприємства Модельного статуту, форма якого затверджена Постановою КМУ від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються підтверджуючі документи (рішення засновників) щодо діяльності підприємства на підставі Модельного статуту; - копії паспортів директора або підписанта договору; - довідка з банку про відкриття рахунку, на довідці повинні бути зазначені номер і дата; - фінансова звітність (форма №1 (баланс), форма № 2 (звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за останній звітний період; - лист за підписом директора контрагента щодо наявності/відсутності зв'язків з державою-агресором та/або іноземними державами зони ризику, які визначені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 № 181 або іншим нормативно-правовим документом, та наявність/відсутність прямого чи опосередкованого контролю над контрагентом громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику. - лист за підписом директора контрагента, що контрагент не належить до юридичних осіб кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), якої є російська федерація, громадянин російської федерації або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації - Анкета - Фактична адреса ( куди відправляти договір та спец.)
|
|
| Кількість кроків | 15 |
| Відсоток зниження, % | 1 |
| Розмір кроку аукціону, грн | 3 956.80 грн. |