Документи для участі в аукціонах з оренди державного та комунального майна для фізичних осіб
- Копія паспорта громадянина України;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо).
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного орендаря інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами оренди майна, опублікованими в оголошенні про проведення відповідного аукціону.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото.
Документи для участі в аукціонах з оренди державного та комунального майна для фізичних осіб-підприємців
- Копія паспорта громадянина України;
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо).
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного орендаря інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами оренди майна, опублікованими в оголошенні про проведення відповідного аукціону.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото.
Документи для участі у митних аукціонах та редукціонах
- Заявка на участь у митному аукціоні.
Заявку необхідно підписати за допомогою Кваліфікованого електронного підпису та завантажити у пропозицію.
Зверніть увагу!
Переможець аукціону зобов’язаний підписати протокол про результати аукціону Кваліфікованим електронним підписом у день аукціону.
Документи для участі в аукціонах з продажу бурштину для фізичних осіб-підприємців
- Заявка для участі в аукціоні;
- Копія документа, що посвідчує особу (копія паспорта);
- Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця (фізична особа, яка через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків - копію паспорта з відміткою про це).
Документи та заявка мають бути підписані заявником відповідно до законодавства у сфері електронного документообігу з накладенням на них Кваліфікованого електронного підпису згідно з вимогами Закону України ”Про електронні довірчі послуги”.
Зверніть увагу!
Заявником (учасником аукціону) може бути фізична особа - підприємець або юридична особа, яка на підставі пункту 9 статті 1 Закону України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» пройшла процедуру обов’язкової реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного пробірного контролю (Міністерстві фінансів України).
Документи для участі в аукціонах з продажу бурштину для юридичних осіб
- Заявка для участі в аукціоні.
Заявка має бути підписана заявником відповідно до законодавства у сфері електронного документообігу з накладенням на неї Кваліфікованого електронного підпису згідно з вимогами Закону України ”Про електронні довірчі послуги”.
Зверніть увагу!
Заявником (учасником аукціону) може бути фізична особа - підприємець або юридична особа, яка на підставі пункту 9 статті 1 Закону України «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними» пройшла процедуру обов’язкової реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного пробірного контролю (Міністерстві фінансів України).
Документи для участі у земельних торгах щодо продажу земельних ділянок сільськогосподарського призначення для фізичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).
Документи 1 та 4 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Оплату гарантійного та реєстраційного внеску необхідно здійснювати виключно з банківського рахунку потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (також можна здійснювати оплату картою через мобільні додатки Приват24, Монобанк та інші).
Оплата гарантійного та реєстраційного внесків через касу банку та/або термінали самообслуговування не допускається.
Документи для участі у земельних торгах щодо продажу земельних ділянок сільськогосподарського призначення для фізичних осіб-підприємців
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search).
Документи 1, 4 та 5 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Оплату гарантійного та реєстраційного внеску необхідно здійснювати виключно з банківського рахунку потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (також можна здійснювати оплату картою через мобільні додатки Приват24, Монобанк та інші).
Оплата гарантійного та реєстраційного внесків через касу банку та/або термінали самообслуговування не допускається.
Документи для участі у земельних торгах щодо продажу земельних ділянок сільськогосподарського призначення для юридичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (довіреність представника або наказ про прийняття на роботу, рішення про призначення та статут щодо керівника юридичної особи);
- Схематичне зображення структури власності юридичної особи.
Документи 1, 4, 5 та 6 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) представника юридичної особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Оплату гарантійного та реєстраційного внеску необхідно здійснювати виключно з банківського рахунку потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку.
Оплата гарантійного та реєстраційного внесків через касу банку та/або термінали самообслуговування не допускається.
Документи для участі у земельних торгах щодо оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для фізичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).
Документи 1 та 4 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для фізичних осіб-підприємців
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search).
Документи 1, 4 та 5 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для юридичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (довіреність представника або наказ про прийняття на роботу, рішення про призначення та статут щодо керівника юридичної особи);
Документи 1, 4 та 5 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо суборенди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для фізичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- Інформація про відсутність застосування санкцій.
Документи 1, 4 та 5 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган.
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
На суму річної суборендної плати додатково нараховується ПДВ у розмірі, визначеному законодавством.
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо суборенди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для фізичних осіб-підприємців
- Заява про участь у земельних торгах
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Інформація про відсутність застосування санкцій.
Документи 1, 4, 5 та 6 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
На суму річної суборендної плати додатково нараховується ПДВ у розмірі, визначеному законодавством.
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо суборенди земельних ділянок сільськогосподарського призначення для юридичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунку, відкритого в українському або іноземному банку (платіжне доручення);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (довіреність представника або наказ про прийняття на роботу, рішення про призначення та статут щодо керівника юридичної особи);
- Схематичне зображення структури власності юридичної особи;
- Інформація про відсутність застосування санкцій.
Документи 1, 4, 5, 6, 7 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
На суму річної суборендної плати додатково нараховується ПДВ у розмірі, визначеному законодавством.
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для фізичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті).
Документи 1 та 4 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для фізичних осіб-підприємців
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копія паспорту для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
Документи 1, 4 та 5 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі у земельних торгах щодо земельних ділянок не сільськогосподарського призначення для юридичних осіб
- Заява про участь у земельних торгах;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (платіжне доручення);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (платіжне доручення);
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (довіреність представника або наказ про прийняття на роботу, рішення про призначення та статут щодо керівника юридичної особи).
Документи 1, 4 та 5 мають бути підписані Кваліфікованим електронним підписом особи, яка бажає взяти участь у торгах з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Посилання на державний сервіс для безкоштовного підписання електронних документів: Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua)
Станом на сьогодні підписання документів за допомогою удосконаленого електронного підпису не допускається.
Усі документи, які будуть підписуватися КЕПом, рекомендуємо формувати у форматі «*pdf» та накладати підпис у форматі «*p7s».
Зверніть увагу!
Організатор може вимагати від потенційного покупця інші документи і відомості, якщо це передбачено умовами аукціону, опублікованими в оголошенні про відповідні земельні торги.
Документи для участі в аукціонах з продажу майна банкрутів для фізичних осіб
- Копія облікової картки платника податків, а для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті - копія паспорта громадянина України (у випадку наявності паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, до заявки на участь в аукціоні додається копія такого паспорту або копія облікової картки платника податків за вибором особи).
Якщо згідно оголошення про проведення аукціону продажу підлягає майно, яке обмежене в обороті, потенційному учаснику необхідно додати документ, що підтверджує наявність права на придбання майна обмеженого в обороті.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документа або їх якісні фото.
Документи для участі в аукціонах з продажу майна банкрутів для фізичних осіб-підприємців
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Копія облікової картки платника податків, а для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті - копія паспорта громадянина України (у випадку наявності паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, до заявки на участь в аукціоні додається копія такого паспорту або копія облікової картки платника податків за вибором особи);
Якщо згідно оголошення про проведення аукціону продажу підлягає майно, яке обмежене в обороті, потенційному учаснику необхідно додати документ, що підтверджує наявність права на придбання майна обмеженого в обороті.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документа або їх якісні фото.
Документи для участі в аукціонах з продажу майна банкрутів для юридичних осіб
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Копія документа, що підтверджує повноваження уповноваженого представника юридичної особи (наказ про прийняття на роботу, рішення про призначення особи директором та Статут або інший установчий документ).
Якщо згідно оголошення про проведення аукціону продажу підлягає майно, яке обмежене в обороті, потенційному учаснику необхідно додати документ, що підтверджує наявність права на придбання майна обмеженого в обороті.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документа або їх якісні фото.
Документи для участі в аукціонах з продажу права використання водних біоресурсів для фізичних осіб-підприємців
- Заява про те, що заявник ознайомлений з вимогами;
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (у паперовій або електронній формі);
- Довідка довільної форми про відкриття банківського рахунка;
- Довідка довільної форми із зазначенням контактної інформації про заявника.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото.
Зверніть увагу!
Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (довідка з Державної податкової інспекції у паперовій або електронній формі) має бути дійсна на момент подання пропозиції на участь в аукціоні. Після перемоги в аукціоні Переможець зобов’язаний надати організатору довідку про відсутність заборгованості, яка дійсна на момент її надання організатору.
Документи для участі в аукціонах з відчуження державного майна згідно Постанови КМУ №803 для фізичних осіб
- Копія картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН/РНОКПП), а у разі відсутності такого документа у зв’язку із відмовою від отримання реєстраційного номера - копія паспорта громадянина України;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо).
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото
Документи для участі в аукціонах з відчуження державного майна згідно Постанови КМУ №803 для фізичних осіб-підприємців
- Копія картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН/РНОКПП), а у разі відсутності такого документа у зв’язку із відмовою від отримання реєстраційного номера - копія паспорта громадянина України;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску (квитанції, платіжні інструкції тощо).
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото
Документи для участі в аукціонах АРМА для фізичних осіб
- Заява про участь в електронних торгах
- Копія картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а в разі відсутності такого документа у зв’язку з відмовою від отримання реєстраційного номера - копія паспорта громадянина України;
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску учасником (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску учасником (квитанції, платіжні інструкції тощо).
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото
Документи для участі в аукціонах АРМА для фізичних осіб-підприємців
- Заява про участь в електронних торгах
- Копія картки платника податків з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків, а в разі відсутності такого документа у зв’язку з відмовою від отримання реєстраційного номера - копія паспорта громадянина України;
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (можна отримати онлайн за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search);
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску учасником (квитанції, платіжні інструкції тощо);
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску учасником (квитанції, платіжні інструкції тощо).
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото
Зразки документів (інші напрями) для фізичних осіб
- Довідка про реквізити учасника;
- Лист-згода з проектом договору.
Зверніть увагу!
Зазвичай організатор аукціону надає шаблони таких документів у документацію аукціону. Використовуйте шаблони документів, які розміщені на цій сторінці, лише у випадку відсутності таких шаблонів/прикладів у документації аукціону.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото.
Зразки документів (інші напрями) для фізичних осіб-підприємців
- Довідка про реквізити учасника;
- Лист-згода з проектом договору.
Зверніть увагу!
Зазвичай організатор аукціону надає шаблони таких документів у документацію аукціону. Використовуйте шаблони документів, які розміщені на цій сторінці, лише у випадку відсутності таких шаблонів/прикладів у документації аукціону.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото.
Зразки документів (інші напрями) для юридичних осіб
- Довідка про реквізити учасника;
- Лист-згода з проектом договору.
Зверніть увагу!
Зазвичай організатор аукціону надає шаблони таких документів у документацію аукціону. Використовуйте шаблони документів, які розміщені на цій сторінці, лише у випадку відсутності таких шаблонів/прикладів у документації аукціону.
У пропозицію потрібно завантажити скановані копії усіх сторінок документів або їх якісні фото.
Шаблони заяв на повернення коштів