гаряча лінія
logo-prozorro акредитований майданчик

Переваги роботи

Приєднуючись до команди Української Універсальної Біржі, ви стаєте частиною стабільної та успішної компанії, яка цінує своїх співробітників і створює комфортні умови для їхньої роботи та розвитку.

Ми цінуємо кожного співробітника та допомагаємо розкривати його потенціал.

Українська Універсальна Біржа забезпечує співробітників усім необхідним для успішної роботи: комфортні умови, ресурси, можливості для професійного зростання та гідну винагороду. Ми гарантуємо стабільність і впевненість у майбутньому, адже саме це є основою успіху!

Чому ми?

Icon

Конкурентна заробітна плата

Icon

Офіційне працевлаштування

Icon

Корпоративне харчування

Icon

Корпоративний абонементи в спорт зал

В нашій компанії зараз відкриті вакансії:

Українська Універсальна Біржа активно розширюється і шукає нових професіоналів, готових долучитися до нашої команди. Якщо ви прагнете працювати в прогресивній та творчій атмосфері, ми пропонуємо чудові можливості для розвитку та кар'єрного зростання.

Менеджер із супроводу клієнтів

Українська Універсальна Біржа — це команда крутих професіоналів, що люблять свою роботу та мають індивідуальний підхід до кожного клієнта!

За роки роботи (цього року нам виповнюється 27 років) біржа зарекомендувала себе як відповідальний та професійний партнер для участі у публічних закупівлях, продажах чи оренді державного і комунального майна, комерційних об'єктів, земельних ділянок тощо. Також ми займаємось проведенням торгів за напрямком необроблена деревина та пиломатеріали. З нами працюють представники державних структур, органів місцевого самоврядування, великого та малого бізнесу та багато інших.

Ми динамічні, і зараз ми в пошуках активного Менеджера з супроводу клієнтів.

Що ми тобі пропонуємо:

  • вчасну виплату заробітної плати;
  • роботу в великій стабільній компанії;
  • офіційне працевлаштування;
  • робота в сучасному офісі в самому центрі міста;
  • стабільний графік роботи пн-пт з 8:30—17:30;
  • безкоштовні щоденні обіди;
  • корпоративний дисконт клуб;
  • читацький та спортивний клуби;
  • оплата тренувань у найкращому спортивному залі міста;
  • яскраві корпоративні святкування.

Твої обов’язки:

  • Робота в програмі 1С та іншими внутрішніми каналами комунікації;
  • Організація документообігу, архівація вихідної/вхідної документації;
  • Прийом та перевірка пакету документів клієнта;
  • Супровід клієнтів в процедурі аукціонів.

Ти саме той, кого ми чекаємо, якщо:

  • маєш знання ПК і всього пакету програм MS Office, зокрема Excel, Word;
  • маєш грамотність і уважність при складанні і перевірці ділових документів, обов’язкове знання української мови;
  • маєш освіту бажано юридичну, фінанси, економіка, менеджмент;
  • маєш досвід роботи з діловою документацією.

Почни будувати свою успішну кар'єру просто зараз! У нас безліч цікавих задач, тож долучайся і покажи себе! Ти можеш навіть більше, ніж думаєш!

За деталями телефонуйте: +380 95 057 65 63.

Юрисконсульт

ТОВ «Українська універсальна біржа» заснована 7 жовтня 1997 року з метою прийняття активної участі в ринковій трансформації економіки України та є однією із перших професійних організацій в Україні, яка почала займатися наданням повного спектру біржових послуг, запрошує кандидатів на вакансію Юрисконсульта.

Основні вимоги до претендентів:

  • Вища юридична освіта;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Знання та практика застосування цивільного, господарського, податкового права;
  • Досвід взаємодії із державними і контролюючими (правоохоронними) органами;
  • Досвід здійснення договірної діяльності, аналізу нормативно-правової бази, підготовки різноманітних документів правового характеру (положень, регламентів, інших внутрішніх документів компанії);
  • Знання ПК на рівні досвідченого користувача;
  • Грамотність, відповідальність, аналітичні здібності, ініціативність, комунікабельність.

Якщо Ви маєте досвід у цій сфері та прагнете до професійного розвитку, приєднуйтеся до нашої команди! Надсилайте своє резюме із вказанням бажаної ЗП та ми зв’яжемося з Вами або надсилайте резюме на електронну пошту [email protected].

Менеджер із залучення клієнтів державних аукціонів

Українська Універсальна Біржа — це команда крутих професіоналів, що люблять свою роботу та мають індивідуальний підхід до кожного клієнта!

За роки роботи біржа зарекомендувала себе як відповідальний та професійний партнер для участі у публічних закупівлях, продажах чи оренді державного і комунального майна, комерційних об'єктів, земельних ділянок тощо. З нами працюють представники державних структур, органів місцевого самоврядування, великого та малого бізнесу та багато інших.

Ми шукаємо відповідального та комунікабельного Менеджера по залученню клієнтів державних аукціонів.

Якщо ти:

  • знаходишся в пошуку стабільної роботи, де є можливість навчатися у кращих спеціалістів та професійно зростати;
  • вільно володієш українською мовою та маєш хорошу дикцію,
  • маєш здатність до швидкого навчання — тоді ми чекаємо саме на тебе!

Почни будувати свою успішну кар'єру просто зараз! У нас безліч цікавих задач, тож долучайся і покажи себе! Ти можеш навіть більше, ніж думаєш!

За деталями телефонуйте: +380 95 057 65 63.

Менеджер по роботі з замовниками

Українська Універсальна Біржа — це команда крутих професіоналів, що люблять свою роботу та мають індивідуальний підхід до кожного клієнта!

За роки роботи біржа зарекомендувала себе як відповідальний та професійний партнер для участі у публічних закупівлях, продажах чи оренді державного і комунального майна, комерційних об'єктів, земельних ділянок тощо. З нами працюють представники державних структур, органів місцевого самоврядування, великого та малого бізнесу та багато інших.

Ми шукаємо відповідального та комунікабельного Менеджера по роботі з замовниками.

Якщо ти:

  • знаходишся в пошуку стабільної роботи, де є можливість навчатися у кращих спеціалістів та професійно зростати;
  • вільно володієш українською мовою та маєш хорошу дикцію,
  • маєш здатність до швидкого навчання — тоді ми чекаємо саме на тебе!

Почни будувати свою успішну кар'єру просто зараз! У нас безліч цікавих задач, тож долучайся і покажи себе! Ти можеш навіть більше, ніж думаєш!

За деталями телефонуйте: +380 95 057 65 63.

Керівник регіональної мережі тендерного напрямку

Українська Універсальна Біржа — це команда крутих професіоналів, що люблять свою роботу та мають індивідуальний підхід до кожного клієнта!

За роки роботи біржа зарекомендувала себе як відповідальний та професійний партнер для участі у публічних закупівлях, продажах чи оренді державного і комунального майна, комерційних об'єктів, земельних ділянок тощо. З нами працюють представники державних структур, органів місцевого самоврядування, великого та малого бізнесу та багато інших.

Ми шукаємо активного, вмотивованого спеціаліста в сфері продажів та тендерів на посаду «Керівник регіональної мережі тендерного напрямку».

За деталями телефонуйте: +380 95 057 65 63.

Процес відбору

Ми приділяємо особливу увагу кожному кандидату, адже для нас важливо знайти найкращих фахівців, які поділяють наші цінності та прагнення до розвитку.

Процес відбору є важливою частиною нашої роботи, і він включає кілька етапів:

Навчання

Ми в УУБ віримо, що ключ до успіху – це постійний розвиток і навчання. Тому ми створюємо всі умови для того, щоб наші співробітники мали можливість професійно зростати та вдосконалювати свої навички на кожному етапі кар'єри.

Як відбувається процес навчання в компанії:

  1. Орієнтація та стартове навчання

    Після того, як новий співробітник приєднується до команди, ми проводимо первинне навчання, яке допомагає ознайомитися з корпоративними стандартами, цінностями компанії та специфікою роботи. Це навчання включає знайомство з внутрішніми процесами, програмними засобами та основними правилами.

  2. Менторство та наставництво

    Для кожного нового співробітника ми призначаємо ментора – досвідченого колегу, який допоможе зорієнтуватися на робочому місці, надасть корисні поради і підтримає у складних ситуаціях. Менторство є важливим елементом нашої культури підтримки та розвитку.

  3. Оцінка та зворотний зв'язок

    Ми вважаємо, що важливо не лише навчати, а й регулярно оцінювати прогрес співробітників. Для цього проводяться періодичні оцінки, які допомагають зрозуміти, на якому етапі розвитку перебуває кожен стажер, та надати зворотний зв'язок. Це дозволяє коригувати навчальні процеси та підлаштовувати їх під індивідуальні потреби.