гаряча лінія
logo-prozorro акредитований майданчик

Адміністративно-господарча будівля, загальною площею 1103,7 кв.м, яка знаходиться за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Козацький третій, буд. №21,23 та земельна ділянка, площею 0,2000 га, кадастровий номер 4810136600:10:004:0005

Номер аукціону NLE001-UA-20251028-40378
Ідентифікатор 6900860686142ef9b7478c4e
Дата публікації 28.10.2025 10:59
Останні зміни 28.10.2025 16:37
Статус аукціону Прийняття заяв на участь
Стартова ціна лота
2 590 087.20 грн. (з ПДВ)
На фінальну суму нараховується ПДВ
Розмір кроку аукціону
25 900.87 грн. (1,00 %)
Гарантійний внесок
259 008.72 грн. (10,0 %)
Реєстраційний внесок
1 700.00 грн.
Розмір винагороди оператора
Ілюстрації
Опис аукціону
Адміністративно-господарча будівля, загальною площею 1103,7 кв.м, яка знаходиться за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Козацький третій, буд. №21,23. Земельна ділянка, площею 0,2000 га, кадастровий номер 4810136600:10:004:0005, цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (03.07); категорія земель – землі житлової та громадської забудови, вид використання земельної ділянки - для будівництва та обслуговування адмінбудівлі з аптекою, що знаходиться за адресою: Миколаївська обл., м. Миколаїв, провулок Козацький третій, №21,23
Лоти виставляються 1 Лот виставляється вперше
Номер лота 143-ПМ
Тип процедури Продаж непрацюючих кредитів державних банків (англійський аукціон)
Мінімальна кількість учасників 1
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта В робочі дні з 10-00 до 16-00 за попередньою домовленістю з представником.
Перелік та вимоги до оформлення документів
Перелік вимог до учасників та переможця електронного аукціону містяться в електронному документі "ІНФОМАЦІЯ ПРО МАЙНО ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦЯ" . Учасники для участі в аукціоні надають наступні документи в електронній формі, шляхом їх завантаження через свій особистий кабінет разом з поданням заяви про участь в аукціоні: - копію установчих документів (статуту/ засновницького договору тощо з усіма змінами та доповненнями) (для юридичних осіб); - копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, а у випадку, якщо воно не видавалось, – виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців); - копії документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо) (для юридичних осіб); - копію паспорта та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (копію облікової картки платника податків або довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного номера); якщо особа відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомила про це відповідний контролюючий орган і має відповідну відмітку в паспорті – надається копія сторінки паспорта з відповідною відміткою / копія іншого документа, що підтверджує такий факт) (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців). У разі, якщо учасник є нерезидентом, він подає наступні документи: - копії легалізованих або засвідчених шляхом проставлення апостиля, перекладених на українську мову (крім документів, викладених російською мовою), підпис на яких засвідчено нотаріально: • витягу з торговельного, банківського або судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу державної влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи, або іншого документа, що свідчить про реєстрацію юридичної особи відповідно до законодавства країни її місцезнаходження; • установчого документа юридичної особи; • внутрішніх документів (положення, регламент тощо), що регламентують повноваження органів управління учасника щодо підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (за їх наявності)/рішення відповідних органів управління учасника на підписання відповідних документів, укладення відповідних договорів (у разі, якщо прийняття таких рішень передбачено внутрішніми документами учасника); • документів, що підтверджують повноваження керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів (копії протоколів рішень органу управління щодо призначення керівника, надання йому відповідних повноважень/довіреності, копії довіреності, наказу щодо вступу на посаду/призначення керівника та/або особи, яка має право підпису відповідних документів/договорів тощо); - копію документа, виданого органом державної податкової служби, що підтверджує взяття юридичної особи на облік як платника податку, якщо юридична особа – нерезидент зареєстрована в Україні як платник податків, засвідчену нотаріально або особою, яка видала оригінал такого документа, або лист про те, що юридична особа – нерезидент в органах державної податкової служби не зареєстрована; - копію паспорта (для керівника юридичної особи та/або інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних документів/договорів, та фізичних осіб).
Додаткові відомості Порядок формування початкової (стартової) ціни зазначена в електронному документі "ІНФОМАЦІЯ ПРО МАЙНО ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕМОЖЦЯ"
Актив
Загальна площа адміністративно-господарчої будівлі 1103,7 кв.м., основна площа 773,9 кв.м. , в т.ч. підвал – 120,10 кв.м; 1 поверх – 856,30 кв.м.; 2 поверх – 127,30 кв.м. Рік побудови 2007. Кількість поверхів – 2. Адміністративно-господарча будівля (А): Фундамент – бетонні блоки; стіни – черепашник; покрівля – залізо; перекриття – з/бетон; підлога – бетон; сходи –з/бетон. Інженерне обладнання: електрика, водопровід, каналізація, газопровід, вид опалення – автоном. Висота 4,35 м. Підвал: Фундамент – копка котловану; стіни – бетонні блоки; перекриття – з/бетон; підлога – бетон; сходи – з/бетон. Інженерне обладнання: електрика, вид опалення – автоном. Висота -2,60 м. Ганок (а): цегла, бетон. Рампа (а1): цегла, бетон. Сходи (а2): цегла, бетон. Сходи (а3): метал. Навіс (а4): шифер в металевих стовпах. Огорожа (№1): проф.лист в металевих стовпах на бетонному фундаменті. Замощення (І): асфальтобетон. Внутрішні інженерні мережі: газопостачання, електропостачання, опалення, водопостачання – централізоване; міська каналізація, вентиляція. Ліфт – відсутній. Будівля обладнана пожежною сигналізацією та пожежними гідрантами, має охорону сигналізацію та систему відео спостереження. В складських приміщеннях для підтримання постійного рівня температури та вологості повітря встановлені кондиціонери. Земельна ділянка, площею 0,2000 га, кадастровий номер 4810136600:10:004:0005, цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (03.07); категорія земель – землі житлової та громадської забудови, вид використання земельної ділянки - для будівництва та обслуговування адмінбудівлі з аптекою, що знаходиться за адресою: м. Миколаїв, провулок Козацький третій, №21,23.
04000000-8
Нерухоме майно
1,0
лот
LO
Інформація щодо реєстрації
Зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно
5221560
03.04.2014
0:00
Технічні характеристики, нерухомість
-
1103,7
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Чи приєднаний об'єкт до електромережі
Водозабезпечення присутнє
Каналізація присутня
Газифікація присутня
Централізоване опалення присутнє
Автономне опалення присутнє
Лічильник опалення присутній
Вентиляція присутня
Кондиціонування присутнє
Телефонізація присутня
Телебачення присутнє
Інтернет присутній
Ліфт присутній
Пожежна сигналізація присутня
Місцезнаходження
Україна
Миколаївська область
54000
Миколаїв
4810100000
3-й Козацький провулок,
46.908522101928675
32.051309914348366
Всі документи аукціону та пов'язані додатки
Фото 2.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
Фото 3.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
Фото 4.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
Фото 5.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
Фото 6.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
план.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
Копії документів та матеріалів на лот
arrow-down
Копії документів та матеріалів на лот
arrow-down
Презентація
arrow-down
Типова форма договору
arrow-down
Публічний паспорт активу (майна)
arrow-down
Копії документів та матеріалів на лот
arrow-down
Фото 1.jpg
28.10.2025 10:59
Ілюстрації
arrow-down
Погодження змін до опису лоту. Опис причин редагування.
arrow-down
Контакти
Контактна особа
Михненко Сергій
0506201229
Організація
00032112
ЄДРПОУ
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ"
03150
Україна
Київська область
м. Київ
вулиця Антоновича, будинок 127
Прийняття заяв на участь
Стартова ціна лота
2 590 087.20 грн.
Дата та час аукціону
01.12.2025 11:15
Період прийому пропозицій
до 30.11.2025 20:00
Стартова ціна лота
2 590 087.20 грн.
Дата та час аукціону
01.12.2025 11:15
Період прийому пропозицій
до 30.11.2025 20:00