гаряча лінія
logo-prozorro акредитований майданчик

Майданчик УУБ лідирує за об’ємами продажів у червні

Станом на 15 червня понад третина поданих пропозицій на онлайн аукціони у системі Прозорро.Продажі надійшла через електронний акредитований майданчик ТОВ «Українська універсальна біржа»: 35,4%. І це вдвічі більше, ніж у найближчого конкурента.

Так, зокрема, два із трьох найдорожчих лотів червня придбали саме через УУБ: майно боржників ТДВ «Інтер-А» та ПАТ «Дніпропетровський трубний завод». При цьому стартова вартість лотів із 11,5 млн грн за кожен зросла до 12,4 млн грн та навіть до 44 млн грн. Остання збільшилася аж на 380%.

«Навіть у найтяжчі часи майданчик УУБ не припиняв працювати та супроводжувати учасників онлайн аукціонів професійно та повноцінно. Адже кожна гривня, яку завдяки нам отримають бюджети різних рівнів на торгах – це вклад у розвиток не лише бізнесу, а й економіки країни, відповідно, підтримка української армії.

Друге, що хотілося б відзначити, – зростання активності на онлайн аукціонах. Це надзвичайно добрий знак, який свідчить про готовність інвестувати у державу чи орендувати та працювати саме в Україні.

І по-третє, для участі у торгах учасники обирають майданчики, де їм працювати комфортно та де вони мають професійний супровід у роботі. Тому і реєструються на маркетплейсі УУБ», - аналізує директор ТОВ «Українська універсальна біржа» Сергій Гладкий.

Загалом у червні уже відбулися торги на понад 160 млн грн, із яких близько 60 млн грн бюджети різних рівнів отримають завдяки переможцям на майданчику УУБ.