Минулого тижня 2 із 5 спиртзаводів продали через майданчик Української універсальної біржі
Минулого тижня із 30 листопада по 4 грудня у системі Прозорро.Продажі відбулося аж 5 аукціонів із продажу підприємств спиртової галузі. Два із них – Хоростківське МПД та Довжоцьке МПД – придбали учасники, котрих залучили та підготували до торгів менеджери Української універсальної біржі. При чому за Хоростківське підприємство на Тернопільщині боролися аж 4 учасники, котрі у ході торгів підняли стартову ціну із 31 млн грн до 55 млн грн. Більше, ніж у 2 рази підняли стартову ціну і за Довжоцький спирзавод на Хмельниччині: із 29 млн грн до 61 млн грн.
«Довіра клієнтів та їхня перемога на торгах свідчить про високий професіоналізм менеджерів нашого майданчика. Адже ми не просто консультуємо учасників аукціонів, а супроводжуємо їх на кожному етапі процедури: від подачі пропозиції і до підписання договору», – розповідає заступник директора Української універсальної біржі Ігор Рибальченко.
Загалом минулого тижня у системі Прозорро.Продажі відбулося майже 700 успішних аукціонів, які принесли бюджетам різних рівнів 587 млн грн. Із них більше 22 % забезпечили інвестори, котрі працювали через майданчик Української універсальної біржі. А це – понад 130 млн грн.
При цьому майданчик УУБ традиційно залишається беззаперечним лідером малої приватизації. Тільки минулого тижня він охопив 36% цього напрямку торгів, випередивши найближчих конкурентів більше, ніж на 10%. Традиційно тут допомагають і організаторам успішно заводити лоти у систему. Тільки продані минулого тижня лоти із малої приватизації, які виставляли через майданчик УУБ, принесли 44% від загального доходу на Прозорро.Продажі. Серед них, зокрема, і два спиртозаводи: Мартинівське МПД у Вінницькій області та Довжоцьке МПД на Хмельниччині.