Українська універсальна біржа – лідер за кількістю залучених покупців на аукціони із малої приватизації

За підсумками роботи 6 місяців 2020 року у системі Прозорро.Продажі  електронний майданчик Української універсальної біржі вкотре вийшов у лідери за кількість залучених потенційних покупців на об’єкти малої приватизації. За цей час його менеджери підготували майже 300 пропозицій учасників. При цьому збільшення мінімальної ціни за лот в середньому сягало 66%.

Для порівняння: зростання мінімальної ціни за об’єкти Фонду держмайна України у 2019-му в середньому у системі Прозорро.Продажі сягнуло лише 1,6%.  

«Електронний формат наших аукціонів дозволив маркетплейсам працювати у звичному режимі, не зважаючи на пандемію. Більше того, ми почали навіть більше залучати потенційних покупців на торги, особливо із малої приватизації, що у свою чергу збільшило конкуренцію на аукціонах та надходження до бюджетів різних рівнів»,- підсумовує директор Української універсальної біржі Сергій Гладкий.  

Загалом майданчик Української універсальної біржі завжди займав лідерські позиції за кількістю учасників та доходами від малої приватизації. А вона за майже 3 роки на Прозорро.Продажі принесла близько 3 млрд грн до бюджетів різних рівнів.

title__
message_time__
m_text__ vibtn__